FAQ - Ofte stilte spørsmål

Ja vi gir veiledning inntil en time gratis. Vi setter opp et treningsprogram etter dine personlige mål. Vi veileder og gir råd i forhold til treningsopplegg, og veileder deg gjennom alle øvelsene så du får mest utbytte av øvelsene og gjør de "riktig".
Vi følger også opp på oppfordring om dere trenger litt mer push og tips til å komme videre mot målet ditt.

Dersom du trenger mere utfordringer så gir vi en ny time mot kr. 150,- pr time der vi evaluerer og gir det nye utfordringer og setter nye mål. Vi går gjennom alle øvelsene og pusher vi deg til å utfordre deg selv enda mer.

Dersom du vil kjøpe dropin og trene hos oss så skal du bare ta kontakt. Vi er ikke langt unna, og det koster 199,- og vi tar betalt med kort eller vipps.

Du kan trene så lenge du vil når du er inne, men i det du går ut døra kommer du ikke inn igjen. Det vil si at du kan trene EN gang.

Nei, vi har ikke PT (personlig trener) for øyeblikket. Her er det litt avhengig av å få tak i PT som vi syns har god nok kvaliteter til å representere oss. Samtidig som at vi enda har andre prosjekter som vi jobber med, som tar av tiden vår. MEN vi har det på tapeten, og vi kommer tilbake med det når vi har noe klart.

Prisen vi kommer til vil nok variere men utgangspunktet vil nok bli 450,- pr time pr person.

Dersom du vet av noen som er kvalifisert som PT be gjerne dem ta kontakt. Vi har gode betingelser med provisjonsbasert lønn.

Nei, vi har ikke gratis prøvetime. Dersom du vil ha en omvisning så er det selvsagt gratis, men skal du trene så må du enten kjøpe dropin eller et medlemskap.

Nei foreløpig ikke. Vi trenger 200 medlemmer med binding for å kunne starte opp med spinning og gruppesaltimer. Vi håper vi når det målet høsten 2017. Da vil vi umiddelbart sette igang med fase 2.

Og det beste av alt! Det koster ikkenoe ekstra. Dersom du har medlemskap med binding så får du være med på spinning, gruppetimer, og bruke senteret i 365 dager i året.
Vi vil også satse på virtuelle spinningstimer og gruppesaltimer, med skjerm som går hele døgnet, i tillegg til instruktører, så du kan være med på spinningstimer når det passer deg og ikke omvendt.

Så det er om å gjøre å få så mange medlemmer som mulig. Så spre budskapet og få folk til å bli medlem.

Vi betrakter treningsrommet som privat område for våre medlemmer. Noe også datatilsynet er helt enig i. Vi vil derfor aldri ha kameraovervåking inne på treningssalene. Vi skjønner noen syns at det er bra med kameraovervåking om noe skulle skje. Men privatliv veier høyere. Vi synes ikke det er passende at vi skal kunne ha kamera som ser på alt det man gjør på senteret. Derfor har vi bare dekt utganger og viktige områder med kamera pga sikkerhet og service til våre medlemmer.

Nei det har vi ikke.

Du blir trekt direkte fra konto den dagen du blir medlem og neste trekk på samme dato. Dersom du blir medlem den 16.juni blir neste trekk 16.juli.

Logg inn på min side via vår webside. Velg "betalinger" i menyen. Der kan du trykke "registrer" for å legge inn nytt betalingskort, eller oppdatere eksisterende.

Logg inn på min side via vår webside. Velg medlemskap og der kan du trykke på endre medlemskap. Har skriver du en melding til oss om hva du vil ha endret, så vil du få svar innen kort tid.

Ta kontakt med oss snarest så finner vi en løsning. Ingen er tjent med at saken går til inkasso. Kan være flere årsaker til at trekket ikke er gjort. Alt fra at du har fått nytt visakort, ikke dekning på konto, eller at det er en annen feil. Ta kontakt så finner vi ut av det. Ring oss eller send melding på facebook meldinger.

Nei. Medlemskapet er personlig og kan ikke overdras eller lånes til noen andre. Misbruk av medlemskap fører til utvisning og et gebyr.

Logg inn på min side via vår webside. Velg medlemskap og der kan du trykke på avslutt medlemskap. Har du binding vil medlemskapet løpe til ut bindingstiden. Har du uten binding vil medlemskapet løpe til utgangen av sist betalte periode.

NB! Dersom du avslutter medlemskapet og får status avsluttet medlemskap på min side, vil adgangskortet fortsatt virke fram til utgangen av perioden du har betalt for. Har du binding så vil adgangskortet virke til utgangen av bindingstiden.

Du kan selvsagt si opp medlemskapet. Men betalingen løper ut bindingstiden.

Ja du kan fryse medlemskapet. Men kun dersom du har legeattest på at du ikke skal trene. Du kan ikke fryse medlemskapet ellers. Vi har sterkt redusert pris for binding, nettopp fordi man da kan være til og fra og likevel ha et billigere løsning enn med binding. Du må vurdere om du skal kjøpe et medlemskap uten binding dersom du vet du kommer til å være borte i perioder løpet av året.

Ja. Når du kjøper medlemskap uten binding kjøper du i praksis for en måned av gangen. MERK! Medlemskapet løper til du avslutter medlemskapet. Så dersom du skal kjøpe for EN måned, så melder du deg på, og avslutter det før perioden (måneden) er over. Ellers vil du blir trekt for ny måned.

Desverre så refunderer vi ikke når man avslutter medlemskapet for sent. Det er opp til deg å sørge for avslutte medlemskapet i tide.

Ja. Det medfører et påmeldingsgebyr hver gang man starter et medlemskap. Dersom du starter medlemskapet ditt innenfor 6 måneder, får du refundert kr 150,-

Det kan ha flere årsaker. Enten er betalingen for perioden ikke gått gjennom, eller så er det en annen teknisk feil. Ta kontakt med oss så finner vi raskt ut av det.

Logg inn på min side via vår webside. Velg medlemskap og der kan melde kortet som tapt. Kortet du hadde vil bli deaktivert, og vi kan lage et nytt kort. Et nytt kort koster kr. 150,- som vi enten tar betalt via trekk på konto, vipps eller kortterminal.

I det du melder deg som medlem så er det produsert i det du mottar bekreftelse på at medlemskapet ditt er bekreftet. Da tar du kontakt via messenger på facebook så avtaler vi når du vil hente kortet på senteret. Normalt er vi bare 5 minutter unna, men av og til kan det hende det går et par dager.

Nei. Det er ikke under noen omstendigheter tillatt å trene på senteret uten adgangskort. Det skal alltid være medbrakt. Dersom en venn åpner for deg risikerer vedkommende utestengelse og et gebyr på kr. 1500,-

Nei. Det er ikke tillatt under noen omstendigheter å åpne for andre. Det kan medføre utestengelse og et gebyr på kr. 1500,-

Adgangskortet ditt vil virke helt til perioden du har betalt for løper ut, selv om medlemskapet ditt er avsluttet. Så du kan fortsatt trene som normalt fram til perioden du har betalt for utløper. Adgangskortet aktiveres og deaktiveres av betalingsperioden, ikke medlemskapets status.
Har du problemer med kortet så er det bare å ta kontakt med oss så fikser vi det raskt!

Iqey er en app som fungerer som en digital nøkkelkort. Det vil si at medlemskortet du har i dag blir erstattet av en app på din smarttelefon.

Har du ikke smarttelefon kan du selvsagt fortsatt bruke et medlemskort, men det er mange andre fordeler med appen.

Med appen får du tilgang til egen treningsdagbok, oversikt og kommunikasjon med senteret, aktivitetsprogram, og du får medlemsfordeler og andre intensiver vi får for våre medlemmer direkte i appen.

Det jobbes knallhardt for at Iqey skal kunne lanseres høsten 2017.

Da vil vi også kunne tilby dropin, ukeskort og andre mer fleksible løsninger for våre medlemmer og kunder.
Og dette koster selvsagt ikke noe ekstra.

Når du er alene på senteret skal du alltid passe på at du lukker vinduene og at døren er ordentlig lukket før du går.

Du trenger ikke slå av lys eller musikk.
Dersom det ikke er lenge til stengetid så kan du også slå av lysene, men det er ikke farlig om du glemmer det. At vinduene er lukket er viktigst. Ellers trenger du ikke foreta deg noe annet.

Vi vil få tidsstyring av lys og lyd etter hvert. Men venter også der på systemkomponenter som skal gjøre det mulig.

Vi er opptatt at det skal være rent og trivelig inne på senteret. Og det er ikke hyggelig å ha mye sand og skitt på golv og maskiner.
Derfor skal man bruke RENE innesko som brukes inne på senteret. Det er ikke nok å bare børste av skoene på matten. Skoene er for skitne til å bruke inne på senteret.
Dersom du vasker underlaget på skoene og de er ordentlig rengjort, kan du bruke disse på senteret selv om det er brukt ut. Vi vil kontrollere sko og ta stikkprøver. Man kan risikere reaksjoner dersom man bryter trivselsreglene.

Siden det ikke er tillatt å oppbevare personlig utstyr på senteret, så vil disse bli fjernet. Vi tar derimot vare på alt på et eget lager, så ta kontakt med oss så finner vi nok det du manglet. Vi kommer også til å legge til en egen bildealbum på facebooksiden vår som du kan se gjennom om du finner det du mangler der.

NB Vi auksjonerer, gir bort, eller kaster gjenstander som ikke blir hentet etter 2 måneder.

Nei, det ikke er tillatt å oppbevare personlig utstyr på senteret. Disse vil bli fjernet.
Vi tar derimot vare på alt på et eget lager, så ta kontakt med oss så finner vi nok det du manglet. Vi kommer også til å legge til en egen bildealbum på facebooksiden vår som du kan se gjennom om du finner det du mangler der.

NB Vi auksjonerer, gir bort, eller kaster gjenstander som ikke blir hentet etter 2 måneder.

Nei. Du kan ikke skifte musikk. Dersom du ønsker annen musikk så er det bare å sende en mld så ordner vi det. Har du musikkønsker ellers, så er det bare å sende melding om det også så legger vi det på lista.

Ja, du kan skru opp volumet. MEN du må ta hensyn til at andre også trener som ikke ønsker høy musikk. Samtidig må du også ta hensyn til naboer. Dersom du skur opp musikken når du trener skal du alltid sette musikken til volum 40. Dersom det blir klager på musikkbruken, vil vi stenge for at noen kan justere volumet.

Ja du kan skru av musikken. Det gjør du enklest ved å trykke på avknappen på forsterkeren. Sku den gjerne på igjen når du drar fra senteret.

Send melding til oss på facebook meldinger, så vil vi skru på musikken. Noen ganger hender det at datamaskinen oppdateres, så vil den ikke starte musikken automatisk. Vi gjør det med fjernstyring.

Vi har ikke klart TV systemet. Det kommer sammen med Iqey-systemet.

Nei det er ikke tillatt å bruke kalk eller magnesium på senteret.

Ja selvsagt. Send oss en melding via facebooksiden vår så avtaler vi omvisning for deres bedrift. Vi anbefaler at dere har alle ansatte med så dere får sett hva vi har å tilby.

Ta kontakt med oss på telefon 941 77951 eller epost: post@deltaiform.no eller aller best og raskest via meldinger på facebook.

Da sender dere oss en melding om hvem og eventuelt også hvorfor, så ordner vi med resten.

Vi sender fortrinnsvis faktura via EHF så det er koblet opp mot organisasjonsnummeret. Om dere har endret adressen også på brønnøysundregistrene vil vi fange det opp dersom vi må purre. Men dere kan enkelt bare sende en melding til oss så ordner vi det enkelt.

Dere sender oss navn på ansatte som skal på avtalen så gjør vi resten.

Da sender dere oss en melding om hvem og antall. Så ornder vi med utvidelse av avtalen og sender faktura. Så er det vanlig prosedyre for å legge til de nye ansatte som medlemmer på bedriftsavtalen.

Nei. Medlemskapet er peronslig og avtalen løper så lenge den ansatte er ansatt. Først når eventuelt den ansatte slutter kan man overføre til en ny.

Nei. Dersom en ansatt har sluttet så kan vi legge til en ny ansatt på listen.

Det er ikke mulig å avslutte et medlemskap. Man kan fjerne vedkommende fra bedriftsavtalen, men medlemskapet er personlig, og den ansatte må selv avslutte medlemskapet.

Alle bedriftsavtaler er løpende med varierende bindingstid på 1, 3 eller flere år. Dersom man sier opp avtalen stopper avtalen når bindingstiden er løpt ut + evnt oppsigelsestid.

Ja det står klart i avtalen. Alle bedriftsavtaler løper til de blir sagt opp. Bindingstiden er det eneste som varierer. Det lønnes derfor å binde seg opp for flere år, for å oppnå billigere løsninger.

Alle bedrifter kan få en bedriftsavtale. Fra 1 til flere 100 ansatte. Begrensningene kan være kapasitet dersom vi har svært mange medlemmer. Men er etterspørselen stor utvider vi også tilsvarende.

Vi vil automatisk føre deg over i bedriftsavtalen dersom du allerede er medlem. Trekket stoppes og bedriften betaler da for deg. Eventuelt delbetaler for deg og vi trekker resten hos deg. Er du ikke overført til bedriftsavtalen så må du ta kontakt med din arbeidsgiver, for da har vi enten ikke fått deg på listen over ansatte eller en annen feil har skjedd.

Da må bedriften spørre seg om hvorfor dere vil kjøpe treningsmedlemskap til deres ansatte? Bedriften kjøper dette til sine ansatte fordi de ønsker å oppnå de fordelene med at ansatte trener regelmessig. Det er ingen treningssentre som gir rabatt til bedrifter om de ikke kjøper for flere år av gangen. Vi gir rabatt dersom dere binder dere for flere år. Bedriften kan regne med ca 16 kroner dagen pr ansatt i kostnader. En svært liten investering for mer opplagte ansatte, som yter mer og har mindre sykefravær.

Da må du melde deg på som medlem som vanlig og varsle oss at du skal på bedriftsavtale med din bedrift. Da vil vi sjekke dette opp mot ansattelisten, og koble deg over. En annen løsning er at arbeidsgiver har fått en link spesielt for deres ansatte som ansatte skal bruke for å melde seg på, da er du automatisk koblet på bedrift.